En ole koskaan aiemmin ajatellut että se olisi ollut tarpeellista. Mikään ei mielestäni muutu, paremmaksi tai erilaiseksi. Ihan sama, olen ajatellut. Mutta nyt tiedän että olen ollut ilman rakkautta. Ja ilman rakkautta on ihan sama missä toinen on. Kaukana vai vierellä. En ole tuntenut tarvetta pitää kiinni. Nyt musta tuntuu että ei ole ihan sama missä sä olet. Sun täytyy olla mun lähellä niin että voin pitää tiukasti kiinni. Haluan että olet siinä aina. Nyt tiedän etten ole koskaan rakastanut. Nyt haluan liimata sut mun elämääni kiinni niin ettet vaan voi liukua pois. Syliisi tahdon hautautua iltaisin ja aamulla saman peiton alta herätä. Jokainen päivä haluan sun hymysi nähdä. Joten älä siitä välitä vaikka olen joskus sanonut etten koskaan tule laittamaan rastia ruutuun kohtaan avioliitossa. En mä olekaan niin ehdoton asioista kuin sä luulet. Sulla on suuri voima, ja se voima on nimeltään rakkaus. Rakkaus meidän välillä.

<3

images.jpg