Oon valmis tulee sun perässäs maailman ääriin asti

Ja toisaalta vaikka välissämme olis koko maailma silti oot mun lähellä

Miten sitä kellekään selittää että oot mun sielunkumppani

Enkä aiokaan koska sen näkee sanomattakin

Toiset sen ymmärtää että jokaiselle on se joku ja sä oot se mun

Toiset katsoo pitkään eikä todellakaan näe sitä mitä me

Tulit juuri oikeaan aikaan sillä olin just uppoamassa

Nostit mut ylös ja nyt kannan jo itse itseäni

Lupaan olla vahva sua varten, meitä varten

Ollaan yhdessä vahvoja kaikkia vastaan

Pala palalta rakennetaan yhteinen elämä, pikkuhiljaa, eikä kiireellä pilaamalla

Vankka perustus kestää tulevat myrskyt ja tuulet

Sillä niitä me tullaan kokemaan

Pintaa pitää kovettaa ulkomaailmaan, mutta sisin pysyy pehmeänä ja lämpimänä

Ja sulla on avain sinne kaikki se näkemään

Lupaa mua ymmärtää ja hellästi pitää rakas!

<3